חיפוש
עברית

בית מרקחת ונקיון טבעי של שושקה

הגנה מפני וירוסים, תמציות לריכוז, קרם הגנה, דאודאורנט, קרם כנים, מניעת תולעים ועוד

מיין לפי
הצג בעמוד
תמונה של כליל - סבון רחצה נוזלי הדס קלנדולה
תמונה של מוצר הדגל של שלוס! סינרג'י מאסטר בלנד. חובה בכל בית לעזרה ראשונה!

מוצר הדגל של שלוס! סינרג'י מאסטר בלנד. חובה בכל בית לעזרה ראשונה!

משמעות המונח סינרגיזם היא שהאינטראקציה בין החלקים יוצרת שלם הגדול מסך סכום מרכיביו. מחקרים רבים בנושא צמחים הצביעו על כך שיחסי הגומלין בין המרכיבים השונים יוצרים מאפיינים ייחודיים הפועלים על המנגנון הביולוגי יותר מאשר תכונותיו של כל מרכיב בודד. בתערובת סינרגטית כל שמן שומר על התכונות הייחודיות שלו ואילו התוצאה הסופית בשילוב כל המרכיבים יחדיו עולה על כל רכיב כבודד. שמנים אתריים מטבעם אנטיספטיים, אנטי-בקטריאלים, אנטי-דלקתיים, אנטי-פטרייתיים, ממריצים, מרגיעים, מכווצים, מרפים וכל זה בהתאם למבנה החומרים הפעילים בשמן האתרי. קיימות אסכולות רבות של שימוש בשמנים אתרים. השימוש המקובל בשמנים אתריים הינו בהדפה, בהרחה, במריחה, בלקיחה פנימית (בבליעה) ועוד. איכות השמנים האתריים, בכל אחת מדרכי השימוש, חייבת להיות טהורה ונקייה. מעבר לשימוש החיצוני של השמנים האתריים, האסכולה הצרפתית והגרמנית מדברות על השימוש בשמנים אתריים בלקיחה פנימית. השמנים שנבחרו לסינרג’י מאסטר בלנד הינם: אורן סיבירי, אקליפטוס גלובולוס, תימוס אדום, רוזמרין, לבנדר, מנטה חריפה, כוסברה, הל ובזיל. התכונות העיקריות לכל שמן לפי ספרות ומחקרים: רוזמרין – אנטיאוקסידנט, ממריץ, מזרים אורן סיבירי – מעורר – ממריץ, משחרר עייפות. אקליפטוס גלובולוס – מרחיב, משחרר תימוס אדום – ידוע בשימוש עם פטריות, בקטריות, חיידקים. לבנדר – מרגיע, משחרר, גורם למצב רוח טוב ולצחוק. מנטה חריפה – מרגיע, מצנן, לניקוי אוויר ואווירה, קרמינטיבי. כוסברה (קוריאנדר) – מרגיע, עייפות, עצבנות. הל (קרדמון) – ממריץ – עייפות, עצבנות. בזיליקום – ממריץ – מחמם, מעורר, מגביר מנגנון ביולוגי שילוב כל השמנים הללו יחדיו יוצר תמהיל המגן ומשפר את התפקוד הביולוגי של האדם. המידע אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואין בו תחליף לייעוץ רפואי. המידע הינו אינפורמטיבי ואינו מיועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי. אין להשתמש בו לצרכי פרסום. אין לשכפל / לצלם / להקרין.
71.00 ₪ ליחידה
תמונה של סינרג'י פלוס

סינרג'י פלוס

129.00 ₪ ליחידה
תמונה של תרסיס סינרג'י פלוס

תרסיס סינרג'י פלוס

58.00 ₪ ליחידה
תמונה של קלינתול - סופר חוסן

קלינתול - סופר חוסן

136.00 ₪ ליחידה
תמונה של בייבי  וינטר

בייבי וינטר

55.00 ₪ ליחידה
תמונה של סירופ תאנים שלוס

סירופ תאנים שלוס

מיצוי המופק מתאנים בשילוב צמח הבוצין, מיורם ותערובת שוודי מריר. שילוב צמחים זה מסייע לכיוח ולנשימה טובה. כמו כן ניתן ליטול באופן קבוע לחיזוק ושמירה על המערכת החיסונית
115.00 ₪ 105.00 ₪ ליחידה
תמונה של ויטמין C אקוסאפ

ויטמין C אקוסאפ

199.00 ₪ 179.00 ₪ ליחידה
תמונה של ויטמין D3 ליפוזומלי, ספיגה מוגברת, של אקוסאפ

ויטמין D3 ליפוזומלי, ספיגה מוגברת, של אקוסאפ

מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת שמטרתה להגביר את ספיגתו וזמינותו הביולוגית של הויטמין בגוף. הטכנולוגיה הליפוזומלית עושה שימוש בפוספוליפידים – רכיבים מהם מורכבת המעטפת של כל תאי הגוף. הפוספוליפידים עוטפים את מולקולת הויטמין, בתהליך זה נוצרות מולקולות שומניות עגולות וחלולות הנקראות 'ליפוזומים', המכילות בתוכן את הויטמין. הליפוזום מגן על הויטמין מפני חומציות הקיבה ומסייע לו להיספג במעי – משם הוא עובר למחזור הדם. ויטמין D3 הטבעוני הראשון בישראל! כל מנת נטילה מכילה 1,000 יחב"ל של ויטמין D3 פעיל (כולקלציפרול). מתאים לנטילה על ידי אנשים הסובלים מבעיות ספיגה. בטעם לימון ליים. המוצר כשר למהדרין ובאישור הרבנות הראשית לישראל בדץ מחזיקי הדת בעלזא מיוצר ממקור טבעי אינו מכיל מרכיבים מן החיVegan Friendly מתאים לנשים וגברים, ילדים, בני נוער, נשים הרות ומניקות, לגיל השלישי. מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת, ייחודית ופורצת דרך, המגבירה את הספיגה והזמינות הביולוגית בגוף ויטמין D3 הטבעוני הראשון בישראל! כל מנת הגשה – 1000 יחב"ל חביב על ילדים – בטעם לימון ליים עדין מיוצר ממקור טבעי אינו מכיל מרכיבים מן החי (אינו מופק מצמר כבשים או כבד דגים)
119.00 ₪ 99.00 ₪ ליחידה
תמונה של שמן אורגנו

שמן אורגנו

שמן אורגנו בתוספת שמן זית +OS רכיבים: שמן זית Extra Virgin Olea Oil שמן אורגנו Origanum Vulgare תכולה: 50 מ”ל
105.00 ₪ ליחידה