חיפוש
עברית

שמן קוקוס סחר הוגן 350 גרם

19.90 ₪ ליחידה

שמן הקוקוס האורגני בכבישה קרה One Tribe הוא לא רק שמן אלא “מזון-על” 
הוא יכול להחליף את מרבית השמנים המוכרים במטבח, כמו גם חמאה ומרגרינה ויעניק לאוכל טעם נפלא. בנוסף, הוא גם תחת תקן סחר הוגן.
מכיל כמות משמעותית של פיטו-נוטריינטים (בהם וויטמינים, נוגדי חמצון ומינרלים) ורכיבים שונים שגופנו זקוק להם ואשר הינם חסרים בתזונה הרווחת כיום.

מחקרים מצביעים שלשמן הקוקוס תכונות אנטי-ויראליות, אנטי-בקטריאליות ואנטי-פטרייתיות, שהוא מחזק את המערכת החיסונית, תורם למטבוליזם, עשוי להפחית את חלקו היחסי של ה-LDL (הכולסטרול “הרע”) בדם, מתעכל במהירות, יוצר תחושת שובע ומסייע בירידה במשקל, מסייע במניעת עששת וכנראה אף יכול לשפר את מצבם של חולי אלצהיימר.
שמן הקוקוס נפלא גם “כמזון” לשיער ולעור, הוא אידיאלי לעור הפנים ויכול לשמש כקרם לחות והזנה לכל דבר. חובביו אף משתמשים בו לאחר הגילוח וכמסיר איפור יעיל.

מקור שמן הקוקוס האיכותי והויטאלי של ONE TRIBE ב”משולש הקוקוס” שבסרי לנקה, אזור הידוע באיכויות הגבוהות ובטעמם המשובח של אגוזי הקוקוס שלו.
השמן מופק אך ורק מאגוזים אורגניים טריים והוא מצטיין בטעם אגוזי עדין ועשיר. מיידית לאחר ביקוע האגוזים ולפני שתהליכי החמצון מתחילים האגוזים מעובדים ועוברים כבישה קרה ללא כל תהליך כימי וללא זיכוך.

דבר שמייחד את השמן של ONE TRIBE שהוא נסחט מאגוזים יחד עם קליפתם העדינה (החומה), מה שקרוי “אגוז מלא”, ולכך יש תרומה לטעם ולערכים התזונתיים ובעיקר לנוגדי חמצון פנוליים וקרוטנואידים, שרמתם עולה על אלו של שמן שהופק מאגוז לא מלא.

בנוסף, שמן הקוקוס הנו בעל נקודת שריפה גבוהה במיוחד בהשוואה לכל השמנים המוכרים ולכן הוא מתחמצן פחות בטיגון, בישול, הקפצה או אפייה, ומומלץ לשימוש יום יומי במטבח כחלופה לשמנים המשמשים לטיגון ותיבול ואפייה. השמן מתאים גם למאכלים פרווה. מדד לשמן קוקוס איכותי וטבעי: נמצא במצב נוזלי ושקוף כשהוא בטמפרטורה מעל 24̊C והוא לבן ומוצק בטמפרטורה נמוכה מכך. טעם וריח עדינים האופייניים לקוקוס.

0.0 0
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
תמונה של שקד ישראלי 1 ק"ג

שקד ישראלי 1 ק"ג

72.00 ₪ 55.00 ₪ ליחידה
תמונה של קינואה לבנה אורגנית
תמונה של פקאן 1 ק"ג

פקאן 1 ק"ג

98.00 ₪ 81.50 ₪ לק"ג
תמונה של קשיו 1 ק"ג

קשיו 1 ק"ג

73.00 ₪ 60.50 ₪ לק"ג